maandag 30 juni 2008

opknapbeurt zijspan




nog iets meer details te zien van het logo.
Vleugels hebben het langst geduurd, met die kleine stikseltjes van de veertjes.
Maar het was de tijd en moeite waart
















als afwerking sticker met het logo van de club













het geheel klaar, men man heeft het spuitwerk gedaan.
dit was niks voor mij.











bekleding van de zetel.
Guzzi loggo is door middel van applicatie.
handgemaakt met de janome MC 5600.













alles moest er tip top uitzien zoals het hoort.
met logo en alles erbij.













zo zag hij er eerst uit, na dat we hem hadden aangekocht en een nieuwe schommel vork laten maken hebben bij Adje.
kleuren combinatie was dus niet zo mooi.








Alles begon met een grap, vrienden hadden beloofd dat ik in hun motorclub mocht komen.
Op voorwaarde dat men motor een ratbike werd en mat gespoten werd.
Dat ze mat zwart bedoelde waren ze vergeten melden.
Dus zij ik oke mat roze en zo was de start genomen met het nieuwe kleurtje.
eerst gezocht naar de juiste bekleding voor het zadel en zetel.
Dat was vlug opgelost via de stoffenstunter vond ik de juiste kleur roze in nepleer ook het witte en zwarte nepleder kwam van daar.
met een staaltje van de stof naar de winkel om spuitbussen mat roze.
en de klus kon beginnen.
Bekleding nam ik zelf voor men rekening, en het spuitwerk vond ik mannen werk.
Aan de hand van de foto's kan je het eindresultaat zien.

Geen opmerkingen: