zondag 28 december 2008

Schotse kilt voor een vriend des huizen.

















Een van ons motor vrienden,
wou een Schotse Kilt.
En had me zo al een half jaar geleden gevraagd of er eentje wou maken voor hem.
Nu is het er dan eindelijk van gekomen.
Hier zie je het rug aanzicht.



















En hier heb je het voor aanzicht.
Hij is een heel groot en gezet persoon.
Waardoor er heel wat stof is verwerkt.
Ik heb 3 stof breedtes nodig gehad,
om deze te verwerken,
tot dit resultaat.

Plooien in strijken,
ben ik nu wel even beu.


Volgende week doe ik hem mee naar treffen weer hij hem meteen aan kan.
Nu men eigen en men man nog een keertje in het nieuw zetten.
Zo ben ik toch al een groot deel door men planning heen.
Heb momenteel nog enkele sweaters op men planning staan en daarna zie ik wel.
Men stoffen verzameling, is nou al een klein beetje gezakt.

Geen opmerkingen: