zondag 24 oktober 2010

Lodger 3 is klaar


Het begon met dit borduurtje.
Toen Tiene een vriendin,
afgelopen maand melde dat ze zwanger was.
Dacht ik dat moet een
leuk maar toch praktisch geschenkje worden.




Zij zijn beiden motorrijders.
En de baby zal ook al snel de liefde van de motor leren kennen.
Het zij in het zijspan veilig in zijn of haar stoeltje.
En dit dus op een warme en veilige manier.



Men map met borduurtjes moest,
ook een keer geordend worden.
En toen kwam ik deze weer tegen.
Het motortje was wel rood, en het eendje oranje.




Aan haar boezem vriendin,
en tevens meter in wording,
heb ik wat info genomen over de kleuren
die voor de baby gewenst waren.





Natuurtinten dus.
Op de voorkant heb ik het ontwerpje ietsje groter gemaakt,
van reeds bestaande ontwerpje.
Ik weet helaas niet meer waar ik dit ontwerpje heb gevonden.



Op de rug is het ontwerpje uitvergroot.
Hiervoor zijn bepaalde delen weer opnieuw gedigitaliseerd.
Omdat er anders te veel openingen in het werkje zaten.











Het enige wat nog moet gebeuren, is klittenband op stikken.
Maar deze had ik niet meer op voorraad in huis.
Dat zal dus samen met de twee vorige lodger,
in de komende week moeten gebeuren.
Gelukkig heb ik nog ruim de tijd hiervoor,
want de baby word pas in maart verwacht.

Geen opmerkingen: