woensdag 29 mei 2013

Grote borduur verdeeld onder 8 hoops.


 Afgelopen weekend,
 even wat nieuws geprobeerd
met de digitizer pro een ontwerp gemaakt.
Dit met verschillende freebees, die ik er en der ooit heb gevonden.
De meeste geschikt voor open kantwerk.








Verplaatsen van de hoop,
 was niet altijd makkelijk.
Ik heb een soort tricot 
gebruikt voor ondergoed.
Ik dacht met 5 hoops genoeg te hebben maar het programma wees op 8 stuks.



Ik heb de hoop laten zitten,
voor de hoop van 4,6,en 8 te maken.
Als ook voor  de hoop,
5 en 7.






Bij deze is het lichtjes misgegaan.
Bij hoop 7 heb ik toch even 
moeten ingrijpen.
Gelukkig niet echt veel van te zien.
maar er is een klein beetje verschoven.
Daar de stof ondanks het 
wateroplosbaar folie,
toch een beetje samentrok.



Nu wil ik het geheel nog verwerken in een shirt.
Moet het model nog wat aanpassen,
 want wil een vleermuis mouw.
Of vlinder mouw hoe ze het nu juist ook weer benoemen.
Zodat het mooi ingewerkt is als een kanten stuk.
Als ik deze uitgesneden borduur op mijn rug houd.
 Komt deze van de ene schouder naar de andere,
 en zo tot net in de lenden naar beneden.
Best wel een groot werkstukje.

Geen opmerkingen: