maandag 3 juni 2013

Shirts met ingewerkte borduur.

 Borduur  (kantwerk)
De voorganger van het grotere borduurwerk .
Na eerst een proefje te hebben gemaakt van de lace borduur,
kon ik deze evengoed verwerken in een shirt.
Deze is samengesteld van verschillen freebee's,
 die ik via internet heb gedownload.










 Model van het shirt komt van, patroon New look 6735.
Het model valt heel mooi aansluitend.






 Zoals beloofd dan het shirt, waar ik voorgaande grote borduur in heb verwerkt.
Patroon heb ik aangepast en komt uit de Burda 6/2013.
model 104.
Oorspronkelijk is het asymmetrisch, met een blote schouder. 
Ik heb het patroon symmetrische gemaakt, zodat het model een vlinder shirt werd.








Achter af bekeken was deze tricot wel iets te zwaar
 om de golving aan de armen mooi te vallen.
Maar niet tegenstaande zal deze shirt vaak gedragen worden,
 want ik vind hem wel leuk staan.

Geen opmerkingen: