maandag 19 oktober 2009

Borduur kunsten getest.




Afgelopen weken hebben we,
de borduur machine uitgetest.







Mits men vriendin 50 is geworden,
en zij voorzitter is van van een vrienden motorclubje.
Heb haar volgende spulletjes gemaakt, als geschenkje.





Een van de vriendinen heeft me hun logo doorgemaild,
Op mijn aanvraag.
Ik wist dat ze op een eerder treffen,
nood had aan een nieuwe thermos kan.
Dus die was snel gekocht en daar hoorde dus een hoesje rond.
zodat deze ook niet te snel zou sneuvelen.


Hun badges waren simpel lapjes katoen,
met daarop een opgestreken druk via de PC gemaakt.
Wat al snel vergaat van kleuren.
Dus vond ik een degelijke badge ook nog wel geschikt voor haar.


Deze badges zijn gemaakt op aanvraag van een vriend.
Hij stuurde me zijn afbeelding door via mail.
En zo ontstond zijn eigen persoonlijke badge
Eentje voor op zen rug en twee voor?????????

Geen opmerkingen: