maandag 19 oktober 2009

Tuniek en lange jurk














Tuniek naar patroon,
Wind Tuniek.
Uit Ottobre Woman 2/2009.


















Lange jurk naar patroon,
Square Tuniek en jurk.
Uit Ottobre Woman 2/2009.






Mits mijn jeugdig figuurtje stilletjes aan de mist is ingegaan,
en nog weinig kleding mooi en passend zat in men kleerkast.
Ben ik een keertje aan het werk geweest voor mezelf.
Het moeten niet altijd de kinderen zijn die in het nieuw worden gestopt.
De jurk wil ik ook nog in tuniek maken, het zit zo mooi en comfortabel.
De bovenstaande tuniek zal er ook nog wel in andere tricotjes komen.
Beiden camoufleren men buikje een beetje, en geven me zo weer een slanker uiterlijk.
Het was de eerste keer dat ik dit tijdschrift gebruikte,
alles zit zo mooi dat ik meteen een abonnement heb genomen hierop.
Ottobre voor kinderen had ik wel al meermaals gebruikt.
De modellen zijn altijd zo mooi, en makkelijk zittend voor kinderen.
Men zoon maak ik nog regelmatig kleding uit het tijdschrift.


Geen opmerkingen: